2 Eylül 2009 Çarşamba

acb trt'de mi?

yaptığım blog gezintileri esnasında okuduğum ve duyar duymaz beni heyecanlandıran bu haber eğer gerçekse trt süper bir işe imza atmış olacak çünkü basketbolun çok da popüler olmadığı bir ülkede dünyanın en kaliteli ikinci ligini yayınlamak cesur bir karar.maddi açıdan oldukça önemli paralar yatırlıdığı kesin ama beni gibi basketbolseverler ratingleri patlatır diye ümit ediyorum.acb ligini her zaman internetten takip ederdim.lgin kalitesi tartışılmaz.nba'den sonra bütçe ve organizasyon açısından ikinci sıradadır.örneğin her yıl acb maçları dvd haline getirilip piyasaya sürülür.çok profesyonel bir bilgisayar oyunu da var ve acb tv gibi video paylaşım paltformu var.her hafta her maçın özeti ve haftanın en güzel hareketleri bu acb.tv'de yayımlanır.her hafta istisnasız bakardım acb.tv'ye.istatistik olayı da manyak.bir oyuncunun maçta kaç smaç bastığını bile yazarlar yani kısacası mükemmel bir organizasyon.bu yıl maalesef ligde türk oyuncu yok ama neler yok ki... ricky rubio,navarro,felipe reyes,nikola mirotiç,joel freeland,omar cook,n'dong ve niceleri.bu oyuncular için seyredilir işte.umarım şifre mifre gibi bir salaklık olmaz.şimdiden heyecanlandım ve murat murathanoğlu'nun söylediğine göre de sözlşme imzalanmak üzereymiş.murat murathanoğlu;yiğiter uluğ ile birlikte anlatacakmış.bu da ayrı bir güzellik.trt büyük bir yatırım yaptı,karşılığını da verebiliriz umarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder