27 Haziran 2009 Cumartesi

tomas satoransky


bu tipsiz oğlana dikkat diyorum.oğlan dediysek de yanlış anlaşılmasın.çek cumhuriyeti'nin gelecek vaadeden 194 cm boyundaki guardıdır kendisi.çok da genç.ekim 1991 doğumlu.kendisi 2007 yılındaki yıldızlar basketbol şampiyonasına damgasını vuran bir isimdi.15 sayı,12.3 ribaunt ve 4.7 ribaunt istatistiklerini yakaladı.topun kıymetini bilen ve oldukça yüksek yüzdeli şut kullanan bir oyuncu.2008 yılında ise kendisinden 1,5 yaş büyüklere karşı oynadığı U18 turnuvasında ise 16.1 sayı,7.3 ribaunt ve 6.4 asist ortalamalrını yakaladı.bu istatistikler yanıltıcı olabilir çünkü takımı division b'deydi ama bence asıl çarpıcı istatistikleri ise 2009 avrupa şampiyonası elemelerinde bosna hersek,ingiltere ve israil'e karşı çıkardığı maçlardakiler.9 sayı,3 ribaunt ve 2.2 asist istatistiklerini yakaladı.bosna hersek'le olan maçlarını evimdeki kablolu tv sayesinde bir boşnak kanalından seyretmiştim.işte o zaman keşfettim bu çocuğu.içeri girişleri gerçekten harikaydı.delici özellikleri ve fundamental'i muhteşemdi.sonra youtube tan videoalrına bakayım dedim.bir baktım çek ligindeki smaçları ve çek all star ındaki smaç yarışmasından smaçları.millietin üstünden çatur çutur smaç vurduğu yetmezmiş gibi bir de dunk contest ta bacak arası,windmill falan yapıyor.rubio kadar belki kendisi önemsenmedi.rubio nun onda biri kadar popüler olamadı ama ben belli olmaz hiç bir şey diyorum.ileride bu çocuğu belki rubio'dan daha iyi yerlerde görebiliriz.rubio kadar şımarma şansı yok bu çocuğun.umarım kendini geliştirir ama bu çek liginde olcak gibi değil.neredeyse türk takımlarına mail falan atıcam bu adamı gidip alın diye.18 yaşında bile değil.koy altyapıya az oynasın sonra da ver darüşşafaka'ya(bir efes pilsenli olarak böle düşünüyorum tabi:) kendini geiştirsin.bu kadar kolay değil biliyorum.alışma problemleri,takıma uyum falan kolay değil.ben de konuşuyorum ölesine zaten

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder