2 Eylül 2009 Çarşamba

sen neymişsin be ender!



ender,sen neymişsin ya.aklıma geldin durup dururken.bazen böyle durup dururken aklıma gelirsin bilir misin?basketbol hakkında düşünürken aklıma sen ve senle beraber yaşlandığım yıllar aklıma gelir.televizyon karşısında bir maçta 1-2 yaş yaşlandırabilirdin beni ender.çok maç bilirim top eline geçip eline yüzüne bulaştırdığında kendimi koltuktan attığımı.çok maç bilirim ellerime yukarı kaldırıp 'yaa sabır' diye dua ettiğimi.senle çok fazla anımız var ender.her ne kadar bilmesen de çok şey yaşadım ben senle.sevinç hariç her türlü duyguyu yaşattın bana.sayı ve asist yaptığın zaman bile sevinemez oldum efes pilsen'de kalmayı garantilersin diye... bir ara union olimpija,tau ceramica ve panionios üçlüsüyle gerçirdiğin bir sezon vardı.her takım değiştirceğin söylendiğinde kalbim hoplardı 'ya efes'e geri dönerse' diye.iki kez bunu atlattım ama üçüncü de fena vurdun ender,altın vuruşu yaptın koçum ve geldin geri.inanılmaz bir şey ama daha 26 yaşındasın.25 yaşındaki futbolcuya genç semih denilen bir ülkede genç bile sayılırsın.geçen ergin ataman bir açıklama yaptı.rubio türkiye'den bir takıma gelecek diye bir dedikodu yayılmıştı.ergin ataman da bu bir menajer spekülasyonu,bize rubio'yu teklif ettiler ama biz kabul etmedik.çünkü bizim guardımız var.ender var demişti.o zaman işte dedim 'ender,neymişsin be'.harika çocuğu bile gölgede bıraktın! sorabilirsiniz resim niye olimpija formasıyla diye.onu efes formasıyla görmeye dayanamıyorum çünkü,olmuyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder