26 Ağustos 2009 Çarşamba

andrew betts

bugünkü(yazdığım an itibaren dünkü) britanya-letonya maçında hem hücum hem ssavunma hem de ribauntlarda çok etkili olduğunu gördüğüm 1977 doğumlu ingiliz oyuncu.bir ara efes'in de gündemindeydi.o zamanlar ufak bir araştırma yapmıştım kendisi hakkında ama izleme fırsatını bulabildim sonunda.geçmişte yaptığım araştırmalarda iyi bir hucümcu olduğunu duymuştum ama bugün asıl dikkatimi çeken ciddi anlamda tank gibi sağlam bir adam olmasıydı.geniş omuzlu ve çok sağlam kolları olan bir adam.cidden mükemmel kas yapmış ve bir kaç poziyonda kambala'yı resmen dövdü geçti.kambala bugün bir ara acayip zorlandı fiziği karşısında.sağlam da savunmacı.2.16 boyunda.efes'in alabileceği bir adammış aslında.savunmada iyi işler yapar.18,19 dakika civarı bir süre alıp 7-8 sayı ortalaması tuttururdu.euro cup ve fiba cup gibi seviyelerde ise çok daha iyi işler çıkarabilir.hüseyin beşok'tan boşalan pivot mevkine galatasaray'ın düşünebileceği bir adam derim ben fakat aris'le sözleşme imzalamış ve gs yönetimi işi benden daha iyi bilir sonuçta ama ben çok beğendim bun adamı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder