1 Ağustos 2009 Cumartesi

enes kanter-dejan musli


doğrusu türkiye-sırbistan maçı ama dediğim gibi başarı o kadar da önemli değil bu turnuvalarda.enes kanter 37 dakikada 32 sayı 25 ribauntla hiç tahmin etmediğim bir şekilde dejan musli'yi ezip geçti.musli ise 14 sayı 11 ribaunt 6 blokla oynadı ve fibaeurope'un sitesinin canlı anlatımından takip ettiğim kadarıyla enes kanter'i 2-3 kere blokladı ama enes'e 9 hücum ribauntu verdi.enes kanter de 2 blokla oynadı ayrıca.musli için üzüldüm,bu kadar da ezilmesini beklemiyordum açıkçası.maçtan pek bahsetmiyorum farkındayım.66-61 kaybettik.demiştim sırplara şansımız tutmaz diye.ispanya da sırplara fark atmıştı ama onları yenmiştik.maksim mutaf da 4/12 saha içi isabetiyle 10 sayıyla oynadı.az önce litvanya fransa ya 67-63 yenildi ve valanciunas 37 sayı 19 ribauntla oynadı ve enes'e bir nevi cevap vermiş oldu.fakat şunu söylemeliyim ki fransa pivotu olmayan bir takım ve sadece kısa oyuncuların performansına bağlı oynuyor.daha önce gençler euroleague maçında dejan musli vlanciunas'a karşı 33 sayı 17 ribaunt ve 3 blok yapmıştı.enes'in yaptığı kesinlikle çok daha büyük bir iş.3.lük maçı türkiye ve litvanya arasında.valanciunas-enes ikilisi tekrar karşı karşıya.geçen maçta ikisi de yakın performans sergilemişti.bu maçta da enes bu maçtaki gibi bir performans gösterirse(valanciunas ve litvanya çok çok iyi savunmacı değiller) gerçekten büyük oyuncu demektir.yarını sabırsızlıkla bekliyorum.bu arada maçtan sonra takımın sırp guardı da hakkını verdi enes kanter'in.yakında yıldızlar turnuvası var ve enes kadar olmasa da berkay candan'ın adını çok duydum ve istatistiklerini takip ettiğim kadarıyla en azından skor bakımından dominant oyuncu olabilir.daha ayrıntılı bir yazı onun hakkında yazmayı düşünüyorum turnuvadan sonra

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder