29 Temmuz 2009 Çarşamba

jonas valanciunas-enes kanter

şu sıralarda devam etmekte olan avrupa gençler şampiyonasında scoutların ve benim gibi altyapı basketboluna hasta olanların heyecanla beklediği eşleşme.1992 doğumlu avrupalıların en iyi iki oyuncusunun eşleşmesini izlemek çok zevkli olacaktı fakat izleyebilecek bir yer bulamadım malesef.futbolmuhalifi'ne sesleniyorum buradan,beni duyuyorsa izleyebilecek bir şey bulsun bana,lütfen:D neyse,enes kanter i zaten anlatmıştım fakat bu valanciunas ın enes'ten aşağı kalır bir yanı yok hücum bazında.hatta fundamental olarak en sağlam 1992'li diyorlar.boyu 2.10 fakat enes kanter kadar tabiki de olamaz ama iyi de ribauntu.enes için nasıl 20 ribaunt çocuk oyuncağıysa;bunun için de 15 ribaunt çocuk oyuncağı.18:15 te türkiye-litvanya maçında başka hiç kimse umrumda değil.ben sadece bu ikiliye bakıcam.enes'in bazen bitirişlerinde istikrarsızlık var.gene öyle bir gününe denk gelirse valanciunas tarafından ezilebilir fakat iyi günündeyse 20-20 lik bir performans içten bile değil

1 yorum:

  1. dostum itü'de de söylemiştin ama o zamalar rastgelememiştim. http://basketbolmaclari.blogspot.com/2009/08/u18-turkiye-litvanya-3luk-karslasmas.html

    bak tam da istediğin karşılaşma. hızlı da iniyor. hadi görüşürüz:D

    YanıtlaSil