31 Temmuz 2009 Cuma

U18 YARI FİNAL MAÇI:TÜRKİYE-SIRBİSTAN

türk milli takımının kendimi bildim bileli her kategoride sırbistan'a karşı bir şanssızlığı vardır.milli takımın en iyi olduğu dönemde bile sırplar bizi hep yenmiştir.bnim şahsi görüşüm altyapı turnuvalarında elde edilen dereceler hiç mühim değildir.ne kadar oyuncu yetiştirdiğimiz ve de asıl önemli olan üstyapıya geçiş yaptırabilmek ki bu işin en zor kısmıdır.örneğin 2005'te avrupa şampiyonu olan U16 takımından bugün hiç kimse söz etmiyor.doğuş balbay hariç hiç biri yaşı yavaş yavaş gelmesine rağmen ortalıkta gözükmüyor.nikola janjusevic,andrei çatali sirbu bunlar nerelerdeler.o yüzden ben bu maçta şafak edge,can maksim mutaf,furkan aldemir,enes kanter gibi isimler üzerinde yoğunlaşıcam.nihat iziç zaten 9 kişilik rotasyonla oynayan bir adam.bir de fırat töz var,onun istatistiği de önemli.daha önce izlemiştim tofaş maçlarında ve tutku açık a acayip benzettim stilini ve merak ettiğim asıl şeyse enes kanter-dejan musli eşleşmesi.enes kanter'in çok zorlanacağını tahmin ediyorum çünkü musli turnuvanın en iyi savunmacılarından,enes kadar olması imkansız ama iyi ribauntçu,güçlü ve 2.3 blokla turnuvanın blok kralı ki daha önceki blok istatistiklerinin altında bir ortalama.bu nedenle enes kanter için valanciunas eşleşmesinden sonra asıl sınav bu olucak.enes bu turnuvada önceki turnuvalara göre daha düşük bir saha içi isabetle oynuyor.bunun nedenini açıkçası merak ediyorum ama enes'in bazen istikrar sorunu yakaladığını söylemiştim.ama dejan musli de takip ettiğim bir adam ve eşleştiği pivotlara nefes aldırmıyor.valanciunas eşleşmesinden daha zor,haydi enes göster türk'ün gücünü diyip sovenizm yaparaka enes'in arkasında olduğumu belirtmek isterim:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder