10 Temmuz 2009 Cuma

sarunas jasikevicius

avrupa nın gördüğü en iyi point guard lardandır.benim gördüğüm en iyisidir.litvanya'yı sırf bu adam için sevmişimdir.oyunu okuması ve de harika sayı pasları gerektiğinde sorumluluk alıp skor üretmesi her şeyi harikaydı.çok da iyi bir skorerdir aynı zamanda.bir mulaomeroviç bir de bu adam bana orgazmik dakikalar yaşatırlardı.top ellerine geldiğinde heyecanlanırdım.jasikevicius'un nba de tutunamayacağını tahmin etmiştim.goldan state de bir ara iyi süre alır gibi olmuştu ve de iyi işler çıkarır gibiydi ama avrupalı bir kısa oyuncu sonuçta.nba'de doğal olarak tutunamadı.adı efes pilsen'le anılır gibi oldu bu yaz,kalbim duracak zannettim.bu adam efes'e gelirse okuduğum yatılı okuldan maç günleri kaçıp formamı kapıp 'yürü be sarunas' diye bağırmazsam şerefsizim be:) ama şu aralar ses seda yok,demek ki yattı bu teansfer.ulan bu adam bir gün gelsin türkiye'ye be,mulaomeroviç ten boşalan skorer ve asistçi guard bölgesini bu adamdan başka kimse dolduramaz.mucize olsun yarabbim de gelsin bu adam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder