3 Ağustos 2009 Pazartesi

he visto el futero-nenad miljenovic

1993 doğumlu nenad miljenovic diye bir oyuncu var.bu yıl U16 şampiyonasında boy gösterecek.merakla beklenen bir oyuncu.tür izleyiciler bilmez oek.ben de bilmem,hiç seyretmemiştim ama youtube'tan gençler euroleague final maçının highlights'larında izleme fırsatı buldum ve bir an ricky rubio'yu izliyorum sandım.deli gibi savunma yapıyor,no-look pas,cross-over'lar ve fundamental gösterileri birbirini takip ediyordu.maçı 26 dakika oynayarak 17 sayı,8 ribaunt,10 asist,3 top çalma ve 2 blokla tamamladı ve bunu kendisinden 2-3 yaş büyük abilerine karşı yaptı.şutu olmayan bir oyuncu ama fundamental'ı sayesinde içeri drive onun için çocuk oyuncağı gibi olmuş.ispanya ligi acb'nin forumlarını okurum sık sık google translate'den ingilizce ye çevirterek.basketboldan çok çok iyi anlayan adamlar yazar.her ne kadar bazı asparagas haberlere itibar etseler de basketbolu biliyor forumun yazarları.enes kanter hakkında yazdıklarını okuyup bir türk olarak gururlanırken(kendisine hulk benzetmesi yapıyorlar ve hala valanciunas ve musli'yi enes'in nasıl ezdiğini ballandıra ballandıra anlatıyorlar) bu çocuk hakkında yazdıklarını da okudum ve enes'ten çok daha büyük bir hayran kitlesi var ve onun için 'he visto el futero' demişler,türkçesi 'geleceği görüyorum'.yıldızlar turnuvasını sabırsızlıkla bekliyorlar.ben de sabırsızlıkla bekliyorum.her ne kadar izleyemeyecek olsam da fibaeurope'tan istatistiki bilgileri takip edicem ve görüce dedikleri kadar iyi bir oyuncu mu.onlar 'nueva rubio-yeni rubio' demekte ısrarcılar.onun gibi bir asistçi ve şovmen bir adam gelmez diyen beni göt edecek mi merak ediyorum,haydi miljenovic diyorum:) bu arada fmp zeleznik altyapısından çıkma ve bu takımın altyapısı hakkında bir şeyler yazıcam eğer unutmazsam.her basketbol takımına altyapı dersi verecek kadar iyiler ve resmen bir fabrika oldu bu takım.branislav dekic,milan macvan,dejan musli,dragan labovic,nenad miljenovic,Bojan Subotic,Andreja Milutinovic,Mladen Jeremic... normal bir altyapı değil bu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder